linaapettersson

Alla inlägg under september 2011

Av Lina Pettersson - 5 september 2011 21:22

nu.. plugga meraaa.snart sängen.
ciaoooo 

Av Lina Pettersson - 5 september 2011 15:30

hello. kort skoldag idag, retså soft var det. Var också sjuk trött så att jag hade ganska kul ^^ min dag har varit kanon hittils, vet inte om jag ska dra ner på stan eller inte, beror på vilka man träffar där ;)
och så måste jag plugga :( har prov på onsdag och någon fysik läxa tills imoron? jag är ju bäst på fysik....

  

Av Lina Pettersson - 5 september 2011 15:00

OMG!

typ krigs larmet gick på! f*n vad det låter! :o det låter i hela rummet D: !!!

haha har aldrig vetat om att dom testar den varje månad första månadagen kl 15.00 blev rätt skraj ^^ ehe (a)

fjuh... det slutade :D

Av Lina Pettersson - 3 september 2011 15:56

Igår kväll var jag sjukt trött och skulle sova, sen när jag låg i sängen och försökte somna hostade jag bara. jag låg där och hostade i 1,5 timma innan mamma kom in i rummet när hon hade tröttnat på att höra det, och gav mig medecin, och tillslut kunde jag somna. och idag är min hals ganska så köttad :(

I helgen tänkte jag bara chilla och försöka bli frisk.

Så idag har jag bara legat på soffan med datan mitt framför ögonen, kollat lite på tvn, spelat lite och så.

Av Lina Pettersson - 2 september 2011 16:30

idag tog jag bussen in till skolan för jag pallade inte cykla, och sen när jag skulle åka bussen hem, (självklart regnade det) så stannade bussen vid ica och skulle plocka upp någon, så kunde busscaffisen inte stänga dörrarna så satt vi i bussen hur länge som helst och det regnade in också. och så var man redan blöt och kall, sen när man skulle gå hem från tågstationen, haha jag gick snett och kunde inte gå dit jag ville och upp för bron, jag trodde jag skulle ramla haha,det var sjukt konstigt :s



Av Lina Pettersson - 1 september 2011 16:00

ÄNTLIGEN HEMMA! jag har cyklat från skolan i spö regn! det öste ner så när jag cyklade såg jag hur vattnet skvätte från mina ben. när jag kom in genom dörren och försökte få av mig kläderna blev det värsta pölen på golvet. allt var helt blött. typ som jag hade hoppat i badkaret med alla kläder + skor på! sen när jag satte mig i soffan sken solen -.-'

   nu har jag bytt om och kokat kaffe så jag ska bli liiite varmare. 

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards