linaapettersson

Alla inlägg under september 2011

Av Lina Pettersson - 12 september 2011 22:03

kom hem för nästan en timma sen. När jag gick hem snackade jag med Conny, fast det var typ bara jag som babblade på medans han satt och fattade ingenting, ehe ;) så nu har jag gosat ner mig i sängen, sitter och geekar framför datan medans jag smsar med älsklingen. Han ska kankse sova här imorron om mamma går med på det :)

 

Av Lina Pettersson - 12 september 2011 19:44

Nu drar jag ner till stan för att träffa Felicia, snacka lite och sånt! 

 

Av Lina Pettersson - 11 september 2011 18:49

åkte från conny runt halv två. sen dess har man fått varit ensam hemma,för mamma gymmar, och Sara kom nästan nyss hem från pappa. Så jag har setat och spelat Bloons och lagat mat. 

Nu sitter jag i soffan och kollat mtv, ska snart ner till tvätt stugan igen, sedan duscha.

 

Av Lina Pettersson - 9 september 2011 21:47

Hello
Nu ska jag snacka med Conny och fråga vad för film han vill kolla på (min 8 miles film är borta D': ), sedan måste jag packa och duscha, åker typ halv 10 imoron bitti D: men, då får man ju träffa älsklingen längre också :)

Jag har för mig att vi kommer vara ensamma hemma så vi ska försöka oss på att laga mat x) förra gången gick ju inte så bra ^^  

haha jag borde ta med ett par O.C avsnitt bara för att jävlas med han, hihi (a) 

Kommer antagligen sitte liiite vid datan också, eftersom han nyss köpt en ny specialgjord spel dator typ, så det är chill :)
nä nu ska jag packa! *längtar tills imorron* :3  pusspuss

   

Av Lina Pettersson - 8 september 2011 19:22

det tro fan, har världens huvudvärk, så fort jag ställer mig upp snurrar allt runt en stund, och mår illa bara tanken på att äta något :s kankse börjar bli ännu mera sjuk?
hoppas verkligen inte det! ska ju till Conny i helgen! :(

  Nu ska jag kolla på O.C och sen duscha och sova, hoppas de blir bättre imoron. 

Av Lina Pettersson - 6 september 2011 19:42

nu ska jag färga håret på mig själv. sara är dum och inte vill hjläpla mig, och det är skolfoto imorron och jag har världens utväxt så det är ett måste :)

   läänge sen man träffade dom utanför skolan 3: 

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards