linaapettersson

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Lina Pettersson - 6 december 2011 17:42

Nu har jag kommit hem efter två timmar på rosvalla och flera timmar ute på stan med Ciccie.

Curlingen var inte så lätt, man såg helt mobbad ut, men det var kul iallafall. Sen på bowlingen gick det ganska så bra för att vara mig. Efter det gick vi alla fyra och åt sen gick jag och Ciccie till kiropraktiorn för att fixa hennes rygg, sen gick vi på stan och sedan följde jag med henne till tandläkaren och nu är jag hemma och ska börja laga mat till familjen.  

Av Lina Pettersson - 6 december 2011 13:30

 

liten vacker bild innan vi skulle ut på isen och köra curling. vi fick ha en sula på ena skon och den var skit hal på isen, så man gled runt där precis som bambi på hal is. man skulle ha filmat det! ehe..

Av Lina Pettersson - 6 december 2011 09:41

 

Idag så hade jag sov morgon, men självklart så har jag knappt kunna sova under hela natten. vaknat flera gånger av att mobilen vibrerade, det var för vart, och sen nästa sekund var de kallt. Men jag vaknade ändå tidigt, så jag har hunnit göra mycket, men ändå inte. Jag ska gå ner mot stan, ta ut pengar, och sedan vänta på att Ciccie, Corinne och Petra kommer så ska vi ge oss av mot Rosvalla för lite curling och sedan bowling. Efter det slutar jag!

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards