linaapettersson

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Lina Pettersson - 16 december 2011 22:56

jag vet inte vad jag ska göra. om jag ska höra av mig eller bara försöka ignorera dig. du har ju sagt att jag är död för dig. kankse man borde hålla sig borta då? jag kankse skulle tänkt på vad jag gjorde, och hur jag var mot dig innan du lämnade mig? du sa "ingen av oss mår ju riktigt bra av det här" men nu när jag tänker efter, så mådde jag så myclet bättre med dig vid min sida än vad jag gör nu. det känns som jag måste börja om från början ännu en gång, fast den här gången utan dig. jag vet inte hur det kommer gå, för du var den enda som lyssnade på vad jag hade att säga, och du var den som förstod mig och hjälpte mig frammåt. jag har försökt nu i en och en halv månad, men inget har hänt. egentligen borde det vara jag som sagt "det skulle nog inte funka om vi var kompisar igen" eftersom det var du som lämnade mig. så jag förstår inte hur du kan tycka så och inte jag.. jag vill bara ha dig på något sätt, typ den personen som man kan smsa och prata om allt med bara någon gång ibland eller så. inget stort, bara det..

Av Lina Pettersson - 16 december 2011 21:00

 

orkar inte skriva något. hörs väl imorgon, om jag har tid.

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards