linaapettersson

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Lina Pettersson - 26 december 2011 08:52

Godmorgon! Även fast jag kom hem och la mig i min egna sköna säng har jag sovit dåligt. Så jag låg mest och kollade på film så när den var slut somnade jag, och då var klockan runt 3-4 kanske? och så skulle jag upp idag kl 7 hade jag tänkt. Jo jag låg och snozade i en timma sen ringde Feffe och fick mig gå upp ur sängen så nu har jag duchat och håller på att föna håret men fönen la av hoppas den funkar snart igen dåå, överhettad kankse? jaja nu måste jag forsätta fixa mig!  

Av Lina Pettersson - 26 december 2011 01:01

Hejsan! och förlåt för en super dålig uppdatering, man har verkligen inte orkat eller haft tid. Under julen var jag hemma hos pappa i Norrköping. Där har jag sovit sjukt dåligt, i en stenhård säng med två småbarn som vaknade mitt i natten och grät. jo det är ju kul. Men annars var allting väl bra där hemma.
Och så skjutsade pappa hem mig och Sara idag. När jag kom hem fixade jag mig för jag skulle gå ner på stan och ta en fika med Ciccie, så blev det att jag träffade Magnus en kortis innan, sen så gick jag ner till stan och fikade mid ciccie. Efter det så gick jag hem. Sen gick jag vidare till BK och träffade Max och var med han i flera timmar. Sen kom Navar, Felicia, Feffe och Robin o någon mer, och hämtade mig så dom skjutsade hem mig igen så nu är jag hemma efter en lång dag. Har inte haft tid med något idag, har till och med glömt bort att äta, haha jag som alltid går runt och är hungrig! helt sjukt. men jag har iallafall fått i mig en liten fanta och en kokosboll. Alltid något! ;)

Nu äre väl bara att sätta på en film och sedan somna! Godnatt.   

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards