linaapettersson

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

>>YOU FOUND ME<<

Av Lina Pettersson - 26 december 2011 01:01

Hejsan! och förlåt för en super dålig uppdatering, man har verkligen inte orkat eller haft tid. Under julen var jag hemma hos pappa i Norrköping. Där har jag sovit sjukt dåligt, i en stenhård säng med två småbarn som vaknade mitt i natten och grät. jo det är ju kul. Men annars var allting väl bra där hemma.
Och så skjutsade pappa hem mig och Sara idag. När jag kom hem fixade jag mig för jag skulle gå ner på stan och ta en fika med Ciccie, så blev det att jag träffade Magnus en kortis innan, sen så gick jag ner till stan och fikade mid ciccie. Efter det så gick jag hem. Sen gick jag vidare till BK och träffade Max och var med han i flera timmar. Sen kom Navar, Felicia, Feffe och Robin o någon mer, och hämtade mig så dom skjutsade hem mig igen så nu är jag hemma efter en lång dag. Har inte haft tid med något idag, har till och med glömt bort att äta, haha jag som alltid går runt och är hungrig! helt sjukt. men jag har iallafall fått i mig en liten fanta och en kokosboll. Alltid något! ;)

Nu äre väl bara att sätta på en film och sedan somna! Godnatt.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Pettersson - 2 januari 2013 21:08

jag byter nu till nattstad, har tröttnat riktigt mycket på bloggplatsen nu som har gjort att bloggen har fått lida. men nu börjar jag om på nytt!    http://www.nattstad.se/linaapetterssonciao. ...

Av Lina Pettersson - 22 december 2012 12:26


  Torsdags kvällen var underbar med fina vänner. I går gick jag o syrran på stan o skulle köpa julklappar, sen kom Adam o gick med oss, skulle egentligen ha träffat Rasmus men de får jag göra när jag kommer hem från Norrköping. Ska åka dit om unge...

Av Lina Pettersson - 13 december 2012 22:19


      jag vet att jag inte har bloggat på ett bra tag, men har haft massa annat att tänka på.jag har varit hos pappa mer än vanligt, käkat ute med Adam och haft det mysigt på stan, varit på IKEA med mamma och hon köpte min present där, fått en fört...

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards