linaapettersson

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Lina Pettersson - 7 december 2011 21:14

Idag har inte varit min dag kan jag tycka. Mamma kom in och väckte mig 20 i 8 imorse, alltså 10 minuter innan jag skulle gå iväg till bussen. Så jag flög upp ur sängen och tog på mig kläder, borstade tänderna och gick. alltså hann jag inte fixa mig alls idag, tur att håret var platt från igår. annars skulle jag sett ut som ett troll.

Sen när vi hade bild skulle man redovisa, två ovh två om sin bild man har ritat, självklart glömde jag min bild hemma men hoppas på att Maria kan kolla på den nästa vecka så jag inte får IG i bild. efter det hade vi ju kommun diagnos i matte i 100 minuter. och mot slutet började jag må illa och kände att jag hade en klump i halsen och var tvungen att säga till Elin att jag skulle gå på toa ifall jag var tvungen att spy. Så där satt jag inne på skol toan och inget hände men jag mådde fortfarande lika dåligt. Sen på svenskan fick jag ett utbrott på Agneta för att jag inte fattade ett skit av vad jag skulle göra. Sen på Son så rullade det pågjorde klart häftet som man hade fått sen slutade jag. Åkte hem och åt en macka och sedan gick enr till stan för att gå till tandläkaren och efter det träffade jag Dennis en stund som han nu tydligen ville att vi skulle gå på bio, jag och bio går inte riktigt hand i hand. Tycker det är läskigt men det funkar ibland så för väl se hur långt den idén kommer att hålla. 

När jag kom hem åkte jag och mamma o handlade mat sen gjorde jag o Sara tacos som vi sedan åt och efter det mådde jag så illa att jag gick o la mig i min säng och somnade. Så kommer sara in och frågar en massa saker som jag nu inte ens vet vad jag svarat på. Jag var så trött! 
Nu ska jag gå och duscha sen plugga lite och sen sova. :)   

Av Lina Pettersson - 7 december 2011 10:14

Sitter i skolan och har precis gjort klart matte provet som vi egentligen ska hålla på med i 100minuter men jag är klar nu och måste bara sitta och läsa i min bok i en timma. Kuuul

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards