linaapettersson

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Lina Pettersson - 11 december 2011 15:06

Igår kväll satt jag och snackade men Victor i flera timmar, så det slutade med att jag satt uppe till klockan var halv 3-3. Vilket inte var så bra för idag skulle jag upp halv 8. Jag och Sara skulle tvätta lite kläder sen färga mitt hår, duscha och vara på stan kl 12 för att träffa mormor, vilket vi inte har gjort på flera, flera år. Vi käkade köpte en varsin tröja till mig och sara, liten present från henne.

Sen åkte vi hem till Madde (min moster) och mormor ville överraska henne så hon visste inte att jag och sara följde med. Och varken jag eller sara har träffat henne sen vi var små tror jag. Så när vi stod där i dörröppningen kollade hon bara på oss som ett frågetecken. Hon kände verkligen inte igen oss, sen när mormor sa att det var vi, hoppade de fram ett leende på Maddes läppar. Hon kom genast fram och kramade om oss. Sen så fikade vi, snackade, och efter en timma eller två så skjutsade mormor hem oss. 

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards